Az ehető virágok nyomában

július 08, 2017


 Azt hiszem, sokkal jobban szeretek újságíróként tevékenykedni, mint arra valaha is számítottam. Nem csak írhatok, rengeteg kedves emberrel találkozom, akik ugyanolyan szeretettel és odaadással rajonganak a munkájukért, ahogyan én. Ezért kölcsönösen nagyon boldogságot okozunk a másiknak. 

 A héten az ehető virágokról készülő cikkemen dolgozom, ezért nálam sokkal okosabbakat keresek fel a témában. Ma Nagy Brigittával ehető virág- és mikrozöldség-termesztővel találkoztam, aki a mikroZöldség brand megalkotója, és a kerti és üvegházi növények elkötelezett gondozója. Séfek és cukrászok kreatív igényeit elégíti ki.


 Hatalmas kedvességgel vezetett körbe a kertben és a melegházban, végigkóstolhattam az összes virágot, és megismerkedtem a mikrozöldségekkel is. Brigi ágyásról ágyásra repkedett, és büszkén adta a kezembe az újabb és újabb növényeket. "Kóstold meg, ez egy kicsit citrusos. Ez a kakaó ízére emlékeztet. Ettől elzsibbad a nyelved!"

 Útravalóul egy doboz ehető virágot és két tál mikrozöldséget kaptam (zöldborsót és napraforgót), szóval beindult a fantáziám, szeretném minél többféleképpen felhasználni őket, és megosztani a kertészetben szerzett tapasztalataimat a cikk mellett.

You Might Also Like

0 megjegyzés