Az ehető virágok nyomában #5 // Levendulás keksz

július 27, 2017


 A levendulás keksz a tea délutánok és piknikek verhetetlen nagyágyúja. Egyszerű elkészíteni és a mutatós és illatos süteménnyel biztosan sikert arathatunk. A receptet a Pinterestet böngészve találtam, és az első sütés nagymamai felügyelettel ment végbe. 

Hozzávalók: 
- 3/4 bögre cukor
- 2 evőkanál reszelt citrom és egy citrom leve
- 1-3/4 bögre liszt
- 2 teáskanál levendula
(A levendulával tényleg érdemes csínján bánni!)
- 1/4 teáskanál sütőpor
- 1/4 teáskanál só
- 12 teáskanál vaj (nagyjából fél kocka)
- 1 tojásfehérje
- 1/2 teáskanál vaníliás cukor

A hozzávalókat összedolgoztam, az így kapott masszát átgyúrtam, és 10 percre betettem pihentetni a hűtőbe. A 180 fokra előmelegített sütőben nagyjából 10 percig sütöttem, de érdemes figyelgetni. 


You Might Also Like

0 megjegyzés