Vörös áfonyás zabkeksz

február 03, 2017


 Grétivel megegyeztünk, hogy azért jó, ha az emberhez látogatóba jönnek, mert akkor rászánja magát, hogy rendet rakjon. Meg persze azért is, mert arra is rászánja magát, hogy valami finomat süssön, ami tökéletesen passzol egy bögre meleg tea és egy nagy beszélgetés mellé. 

 Az egyszerű receptek és a kreatív megoldások híve vagyok, az eredeti keksz kesudióval készül, de mivel az éppen nem volt itthon, vörös áfonyával helyettesítettem. 


HOZZÁVALÓK
 - egy marék aszalt vörös áfonya
 - 90 g vaj
 - 60 g teljes kiőrlésű búzaliszt
 - 1 tojás 
 - 60 g cukor
 - 75 g zabpehely
 - egy csipet só

 A lisztet, a cukrot, a zabpelyhet, a sót és a vörös áfonyát összekevertem egy tálban, majd hozzáadtam a felkockázott vajat és a tojást. Kézzel masszává gyúrtam, majd kis golyókat formáltam belőle, amiket meglapítva sütőpapírral bélelt tepsire tettem. A kekszek 10 percig sültek a 180 fokra előmelegített sütőben. A tepsiben hagytam őket kihűlni. 

You Might Also Like

0 megjegyzés