Levendula szívecskék a Hegyen... mindenütt!

december 10, 2016



 Az egész Hegyet teleaggattam levendula szívecskékkel. Ott himbálóztak a csibebokor ágain, a borostyánfalon, sőt, legnagyobb örömömre egy fészekbe is beköltöztethettem őket. Az akcióm ott kezdődött, hogy felköltöztünk Csabival a Hegyre a mi kis garzonunkba. Eltökéltem, hogy addig nem nyugszom, amíg otthonossá teszem a szobánkat. Nem volt elég, hogy a teraszról rálátni egész Pestre, hogy velem jöttek a kedvenc könyveim, hogy a rózsaszín holmijaim is helyet kaphattak. Aztán beugrott, hogy milyen jól mutatna a beépített szekrény gombján egy levendulás szívecske párna. 



 Nem valami homályos látomás kapott el, kész tervvel álltam elő. Úgyhogy az első szabad hétvégémen beballagtam a rőfösbe (állítólag ezt a szót csak mi, veszprémiek használjuk, szóval azok kedvéért, akik nem azok, a rőfös a méteráru bolt), és bevásároltam rózsás anyagból, poliészter golyóból és csipkeszalagból.



 Egy hétre sikerült lefoglalnom a család kézműveskedős felét, és én is rájöttem, hogy milyen meditatív dolog varrni és levendulát tömködni. Egy idő után már a feltételes reflex is beindult, ha tű került a kezembe, egyből éreztem a levendula illatát. Minden kezembe kerülő anyagot felhasználtam, a kedvenc kollekcióm például egy IKEA-s ágyneműhuzatból maradt anyagcsíkból készült. 



 Lényegében mindent beborítanak a szívecskék, nem csak a szekrénygombokat, úgyhogy arra az elhatározásra jutottam, hogy felteszem őket Meskára, had fogadjanak örökbe más hasonszőrű egyedek is egy levendulás szívecskét. Ma Csabival boltba menet befotóztuk a gyűjteményem nagy részét. Az azért elég vidám dolog, hogy a legközelebbi kisbolthoz az erdőn keresztül vezet az út. 



 Ha a Technika is úgy akarja, akkor máról a szívecskék elérhetőek a Meskán, hasonlóan a TheFairything boltnév (boltom van a Meskán, milyen vagány! :D) alatt. 

You Might Also Like

0 megjegyzés