Vega tepertőkrém

január 22, 2018



Gyerekkoromban úgy gondoltam, hogy életem végéig el tudnék élni vajas kenyéren. Miután elhagytam a húsokat az étrendemből, a szendvicseimről lekerültek a felvágottak, és valóban csak vaj maradt a kenyéren. Egy ideig nem is bántam - követve gyerekkeori énem különös álmait -, de hamar rájöttem, hogy tévedtem, amikor azt hittem, hogy ez életem végéig működni fog. Aztán izgalmas ötletelkre bukkantam, ilyen volt az avokádókrém vagy a vega tepertőkrém. Egyszerű, gyors és tökéletesen illik a frissen kicsírázott brokkolimagjaimhoz.

Hozzávalók
• 1 csésze tökmag
• fél csésze szezámmag
• csipet só

A magokat megpirítom egy serpenyőben (ízlés szerint bármi hozzáadható vagy elhagyható), majd robotgépbe öntöm őket, sóval fűszerezem, és összedarálom. Vizet keverek hozzá (nagyjából fele annyit, mint az őrlemény), hogy kenhető állagot kapjak.


saját képek

You Might Also Like

0 megjegyzés