Céklás keksz

január 15, 2018


Szeretem a rózsaszínt - bár ezzel, azt hiszem, nem sok újat mondtam. Ennek a gyönyörű és nem mellesleg finom céklás keksznek a receptjét a január-februári Marie Claire-ben találtam. Az arányok egy kicsit változtak sütés közben, ezért a sütmemények inkább bíbor színűek lettek, mint pasztelrózsaszínek.

Hozzávalók
• 20 dkg finomliszt
• 5 dkg vaj
• 15 dkg barna cukor
• 15 dkg pürésített cékla
• 1 tojás
• 1 tk sütőpor
• 10 dkg étcsoki

A céklát jól megmostam, felvágtam és puhára főztem, majd robotgépben összeturmixoltam a tojással, vajjal, hozzáevertem a lisztet, a cukrot, a sütőport, majd a durvára vágott csokit. A sütőt 175 fokra előmelegítettem, a masszát kis adagokban sütőpapírra tettem, és 15 percig sütöttem.

saját kép  ecset

You Might Also Like

0 megjegyzés